Monday, May 30, 2011

Ada sape sape lupa no plat kenderaan sendiri tak?

Ini kisah ku si pemilik motosikal EX5 NAP 83.... eh lupa lak berapa no plat motor saya ye? tapi siyes la.. sampai sekarang ni kekadang tu lupa.. kena tengok road tax dulu baru ingat..

Pernah sekali nak cek saman.. motor saya tu memang ada saman parking tahun lepas.. saya pun cek la saman tu, dah tiga kali cek takde jugak... pastu pergi kat motor.. la, bukan motor aku rupanya yang cek tadi.. pastu masuk je office saya cek lagi saman.. pun takde jugak... rupanya no motor orang lain jugak.. pastu saya terus cek saman depan motor tu jugak.. baru la keluar satu saman.. satu saman je yang ada.. tak mahal, rm30 je.. sedekah kat kerajaan hehe..

Officemate saya hanya mampu geleng kepala.. ada jugak orang yang tak ingat no plat kenderaan sendiri.. sampai sekarang ni pun betul saya cakap.. saya masih confuse.. kalau korang tanya berapa no plat motor saya.. saya pun ingat ingat lupa.. sedangkan dah setahun pakai.. banyak termakan semut kot...

2 comments:

muhamad hanif said...

kahkahkah .

ada ke yang lupa ?

ciss !!

shopping2u said...

ada jer..org yg tulih entri ni hehehe