Thursday, May 19, 2011

Ais krim pong.. kangen lah...


Bila tengok gambar tu.. ingat zaman kecik.. ais krim pop atau kitorang panggil ais krim patah.. sebab ais krim ni kalau beku boleh dipatahkan.. rasanya? macam perisa buah..

Zaman sekarang ni ada lagi tak? zaman dolu-dolu  harganya cuma 10sen je.. tapi nak dapatkan 10sen tu.. punyalah susah.. ye lah.. saya ni bukan orang senang.. kalau beli satu.. kami kongsi dua..

Kenikmatan ais krim ni lagi best bila makan dengan roti buku atau kat Kelantan dipanggil roti manis... roti tu tak lah manis.. roti tu biasa je.. tak ada inti..

Jadi.. untuk menggantikan rasa kerinduan pada ais krim tu.. saya  makan roti gardinia cicah air sprite.. best juga.. cuba lah rasa makanan orang bujang  ni..

3 comments:

Join said...
This comment has been removed by the author.
my-shopping2u said...

ha... ais krim pong lah saye panggil pn... hehehe

Anonymous said...

[url=http://cialisnowdirect.com/#gkvag]cheap generic cialis[/url] - buy cialis , http://cialisnowdirect.com/#ojbya buy cialis