Tuesday, May 17, 2011

Akhirnya idolaku memfollow ku.. hehehe

Aish.. baru nak tidur.. tapi tak jadi sebab kena laksanakan satu misi yang besar.. iaitu melaksanakan tanggungjawab menulis entry mengenai 'idola' ku.. Sebenarnya bukan nak kecoh.. tapi biasa lah dah tak tahu nak tulis entry apa dah..

Akhirnya abg ben telah follow blog ke-3 ku ini.. hahaha.. bangganya aku.. oleh kerana dia follow saya.. so anda yang membaca entry ini bertanggungjawab mengundi beliau di dalam pilihanraya tu.. (dengar cerita kalau menang.. dia nak belanja semua follower dia) hehe.. tapi jangan korang percaya pulak ye! tipu je.. Akhir kata undilah abg ben untuk.. untuk.. blogger.. dengan sepantas kilat sila klik di sini.. vote tau..

2 comments:

Elle Elyssa said...

excited kan bila abg ben followblog kita. bukan senang otai sudi follow kita. thanks follow elle.elle dah follow awak balik dan tag di segmen ni http://elleelyssa.blogspot.com/2011/05/segmen-aku-tak-kenal-follower-aku.html

my-shopping2u said...

yup btul tu.. otai katakan.. tapi otai tu xsombong taw, xkedekut ilmu..