Friday, May 27, 2011

BEN ASHAARI: blogger terhebat

Jangan silap paham ye.. saya buat entri ni bukan nak kipas dia mahupun nak dia pilih saya jadi blogger pilihan untuk malam ni ..tapi atas dasar ..saya ni peminat dia..bukan minat cintan cintun ye.. tapi minat sebagai idol blogger..

Saya harap dia akan mencapai impian dia.. blogger of the year..!! dan memang dia layak dapat tempat tu.. saya tak join sebab saya nak kasi laluan pada dia.. hehehe (P.E.R.A.S.A.N).. Jadi.. saya harap.. pada kawan kawan yang mengaku dirinya adalah peminat blog Ben Ashaari.. meh lah kita sesama undi beliau.. kesian dia tu.. sedihh woOo.. tengok SINI..

Saya takmo orang lain ..saya nak dia jugak dapat rank no 1.. kalau bukan 1, biarlah 2, kalau tak dapat.. 3 pun boleh la.. tapi.. kalau tak dapat jugak.. incik besi jangan sesedih ye, kita cuba dilain tahun hehehehe.. undi dia senang je.. klik SINI.. sudah jalankan tanggungjawab anda untuk hari ini? jika belum.. klik SINI.. bukan di SITU.. tapi kalau kat SITU pun kira halal lah..

2 comments: