Sunday, May 22, 2011

bila lapar macam macam nak makan.. bila kenyang....?

ni cerita pasal tadi.. pukul 3 lebih baru cari makan.. rancang nak keluar dari Jumaat lagi.. tapi biasa lah.. malassss.. lebih selesa kat rumah je..

tapi tadi rasa lapar tahap  dah.. so terpaksa la keluar.. masa atas motor tu selera macam macam.. teringin nak makan tu la.. nak makan ni lah.. rindu nasik kerabu kat kampung la ..bisalah orang tengah lapar katakan. tapi ... disebabkan lapar sangat berhenti la tepi jalan jap.. beli la pisang goreng sama air tebu.. sambil bawak motor tu makan.. lepas tu malaun mana ntah.. tau la kita ni naik motor buruk je, boleh lak dia buang sampah sampai kena orang belakang.. sungguh tak mesra alam orang tu! sangat sangat hampeh..

sampai je kat Melaka Sentral.. cepat cepat order double chese burger ..takut abis hehe.. nasib baik tak ikut nafsu.. kalau ikutkan tadi nak tambah lagi tapi hati kata.. tunggu dulu.. abiskan yang satu dulu! disebabkan goreng pisang rm2 tadi.. maka secara otomatiknya perut dah jadi kenyang .. walau macam mana pun... usaha tangga kejayaan! burger di tangan akhirnya masuk gol penuh juga!!! MISI BERJAYA!!!

2 comments:

Khairil said...

uuhh..lalunya dia makan...kerja kuat kut ?...hehehe

my-shopping2u said...

mestttiii.. keje kuat slalu hehe