Saturday, May 28, 2011

Bila suami kawan menggatal dengan kita..

Ditelan mati mak.. di luah mati ayah.. hum, macam tu lah yang saya rasa sekarang..

Ni mengenai seorang sahabat saya, kawan pada suami kawan saya tu nak beli kasut, jadi suami kawan saya tu la yang berurusan dengan saya..

Suami dia tu baik orangnya.. memang layan kawan saya dengan baik, kata orang takut bini.. tapi saya sangat sangat tak caye, macam tu sikap dia.. memula kawan saya yang sorang lagi ada cakap pasal suami kawan saya tu.. saya tak caye.. tapi skang ni kena tang hidung baru la saya caye..

Ntah.. saya bukan apa, rasa geli.. geli dengan sikap suami dia tu.. ntah pape je.. memang tak salah lelaki kawin lebih dari 1, tapi ada caranya.. ada sebab dan tujuannya kenapa.. bukan tau nak menggatal je..

Saya takut laki dia buat lelebih.. atau sms yang dia hantar tu masih ada, kalau kawan saya cek macam  mana.. saya jugak yang kena nanti.. kalau nak menggatal pun, jangan la dengan kawan bini sendiri.. macam nak suruh bini dia gadoh dengan kita lak.. sakit hati dengan laki yang macam ni..

4 comments:

Syuxer said...

hehe memang cari nahas tu..itu situasi yang aneh..lebih2 lagi jarang ada poligami melibatkan sesama kawan baik..heheh

ArulchelseA said...

biasa la tu...hati2 kih kih kih

eclipsesweet said...

em.. lelaki.. memang.. tak cukup ngan satu.. adoii... macam-macam manusia ni.. sabar jelaa..

wadud@duad said...

hahaha... yo la..
standard laki.. *mana penah cukup* keh3..

eh, wadud dah follow.. and letak link jugak.. :) salam kenal jugak.. takder shoutbox? :(