Saturday, May 28, 2011

Kini di JB

Selamat tiba di JB... best sangat dapat cubit pipi mia.. makin pandai dia tu..

Alhamdulillah atas bas tadi takde pape yang jadi.. biasanya sepanjang perjalanan mesti ada satu kemalangan.. nampaknya pemandu Malaysia semakin berhati hati :)

Sekarang dah nak tido.. ngantuk sangat tak leh blah dah ..penat naik bas tadi. Sebenarnya tadi balik keja dah lambat.. bas nak ke JB last pukul 7.45.. dah janji dengan kawan nak gi sama.. cepat cepat express kan diri masa bersiap.. balik je keja terus mandi dan cuci baju keja.. kawan mintak izin pergi awal sikit, nak belik tiket takut terlepas.. dah siap semua.. pukul 6.40 saya bertolak ke Melaka Sentral.. masa tu dah tak pikir apa.. tau nak sampai je.. lampu merah kuning hijau semua redah je... jem teruk jugak.. nasib baik pakai motor.. huh.. biasa motor parking kat MS.. ada secure..

Sampai je kat MS.. kawan call suh cepat.. bas dah nak jalan.. so tak sempat beli apa tuk kakak..naik je atas bas on my lappy jap.. sampai la abis bateri... obses sangat !!

2 comments:

kokser kokdam said...

sibuk sibuk sibuk.. sibuk berblog.. haha

shopping2u said...

hehe