Monday, May 30, 2011

Orang atas.. boleh diam tak?

Selalu sangat.. masuk je waktu  magrib dia mula la nak bunyi.. selalu sangat macam tu.. dok tumbuk sambal belacan kot? takpun  nak buat sambal tumis udang? huh...

Dah kalis dah buyi ni.. lepas dia menumbuk sambal belacan dia ajak anak anak dia main guli la pulak.. kadang kadang tu sampai pukul dua tiga pagi.. isk.. meriah sungguh keluarga 'mereka'...!

Mungkin sebab 'mereka' berjaga waktu siang terlalu lama kot? isk.. kalau orang yang tak biasa.. memang sah terkencing kencing ni.. kadang kadang saya tegur.. "masak apa orang atas tuuu.." boleh diam sekejap.. tak sampai setengah jam dia bunyi balik.. kuat sungguh menumbuk.. terima tempahan buat sambal belacan kot???

Orang atas tu tak tau lah berasal dari kampung mana.. kami tak pernah jumpa dan saya pun takmo jumpa dengan dia.. hehe.. tak sanggup ai tau! korang tahu tak siapa orang atas tu? takmo cakap sape.. pandai pandai fikir sendiri.. hehehe

4 comments:

Citarasa Rinduan said...

salam ziarah..
alamak,,
jeng2......
bab misteri mmg jangkaan ayu..

dah2... pindah umah lain... takut

shopping2u said...

hehehe..xleh pindah sbb ni rumah yg dh diberi kerajaan heheheheh..wat tatau je

Chempaka Sari said...

ish... seram giler.... yg saya plak duduk atas sekali. klu ada jugak orang tumbuk belacan saya terus terjun bwah kot. huhu. follow awak jugak..XOXO, Chempaka Sari.

Chempaka Sari said...

ish... seram giler.... yg saya plak duduk atas sekali. klu ada jugak orang tumbuk belacan saya terus terjun bwah kot. huhu. follow awak jugak..XOXO, Chempaka Sari.