Tuesday, May 24, 2011

Singa pun tau malu la...!

Kali ni macik nak cakap pasal orang yang mukanya tak tau malu.. ni mengenai seseorang yang mukanya spesis kalis malu 100% ..

Muka orang yang macam ni memang sesuai jadi pelakon tambahan tak berbayar .Dah pernah terkena dengan orang yang macam ni. sebab tu tangan ni laju je nak taip entri ni .Kalau cakap nama ..tu kira mengaibkan orang..biarlah ianya jadi rahsia dan jadi model buat kita.

Dia ni suka sangat mengambil duit orang tanpa kebenaran dan notis! lepas tu tak mengaku .apakah yang patut kita panggil kepada orang tu? isk.. sudah tu.. dia belanja kita makan dengan duit yang kita susah payah kumpul tu ..aishhh.. puhliaseeee la.. harap orang macam ni macik tak jumpa lagi!

seeee.. singa belaan macik ni pun tau malu.. apa daa...

2 comments:

iedaurora said...

hu marahnye! dah jgn kawan lagi ngan die...

shopping2u said...

kihkih.. tamo... tamo.. tamo kawan da... :(