Monday, June 20, 2011

Ahh.. dia bunyi lagi ...!

Kuat betul orang atas tu dok mengetuk, dah banyak malam tak bunyi ni.. housemate cakap tadi bunyi orang dok menumbuk lesung..

Haishhhh.. takpe, dah biasa dengar benda tu.. janji tak kacau hidup den sudah.. malam ni mesti golek-golek syiling pulak..

bumi ini bukan manusia je yang ada (-.-)..

13 comments:

ghost writer said...

kau nih buat aku malas nak on9 malam2.haha

niena shopping2u said...

hehehe.. kan gosh writer!!!

Nissa Jalaluddin said...

erkk...tetibe pandang kiri pandang kanan jap.tarik langsir bilik sudah....haha.LOL. naik bulu roma wak..T.T

Syazwan said...

eehhh..awok nie..
pasnie blackout nie start pukul 11..
berehi bena kenat.

beautiful_rose said...

hohohoh mereka dari alam lain ka?
hahahha aku pernah merasa dulu masa di kolej.agak seram juga.tapi x ada pilih,lama2 biasa juga.



hai rose! aku juga gilakan rose merah...... =)

beautiful_rose said...

hohohoh mereka dari alam lain ka?
hahahha aku pernah merasa dulu masa di kolej.agak seram juga.tapi x ada pilih,lama2 biasa juga.



hai rose! aku juga gilakan rose merah...... =)

syrupmasin said...

errr..nih cite hantu ke ape??

NasZ said...

salam kenal...

bahaya tu..huhu..

jemput ke blog saya..

MOHD NASER.com

fahmimustakim said...

tikus je kot buat pesta kat atas tu..huhuhu..

ok, komen takleh pakai..hehe


pami3.blogspot.com

alif haris said...

uish .. da biasa kene kacau eh ?? byk2 bca ayat kursi sbagai pndinding :)

suha said...

seram huhu



(^_^)

Amirul Aqiim said...

seram pulak tiba2.. -.-"

M Fizan said...

hihi..misteri nusantara ke?