Saturday, June 18, 2011

Aku ter'malu lagi.. -.-

Huh.. malu lagi.. lagi dan malu lagi =.=' . rasa cam nak masukkan je muka ni dalam tangki minyak motor.. tadi nak jumpa orang.. lokasi kat Tesco, Cheng, 76300 Melaka.. haa.. siap kasi detail lagi tu.. tunggu punya tunggu tak sampai jugak..

Nampak sorang laki ni, dok pandang saya je.. isk, pantang betul saya kalau orang tenung lelama.. rasa cam nak cungkil jugak bijik mata tu.. setengah jam berlalu, saya tengok kejap-kepap pandang saya.. isk.. dah tekad.. pasni kalau dia pandang lagi saya nak gi tempeleng je muka dia sampai jadi lempeng..!

nampak nye dia ni carik nahas, dia tak tau lagi yang saya ni pemegang tali pinggang putih taekwon-do masa kat sekolah rendah dulu.. saya terus pegi kearah beliau yang dari tadi dok pandang arah saya...
Saya: Oit... lu pehal pandang-pandang.. lu nampak penumbuk gua ni?? da bertaun tak belasah orang ni (tolong jangan caye ye..) 
Dia: kenapa ni ? (sambil senyum-senyum) 
Saya: Awak ni apsal dok tengok saya dari tadi... ? 
Dia: bilaaaa...? (ngan nada terkejut..) 
Saya: Wat tak tau lak.. saya tak suka orang dok pandang saya tau tak !! 
Dia: Assalamualaikum.. boleh tolong jangan perasan tak ? ko tak nampak ke mata aku ni juling ? (sambil tunjuk mata dia) aku pandang orang dok terjun tu.. bukan pandang ko.. ! (tentera yang berlatih payung terjun)
Saya: Wa'alaikumussalam.. erk.. ye ke? tak perasan la pulak.. mintak maap !.. (saya terus blah dari situ tanda malu..)

Tamat sudah drama pendek itu.. (-.-)

8 comments:

Sunah Sakura said...

ahahahha! adeiii~ malu sudah!

mizzkechique said...

hahaha....kesian org tu, tak pasal2 dipersalahkan..

shopping2u said...

hehehe.. tu la,org kta lau nk serbu tu sila kasi salam dlu hehe

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

hihihi..tak pasal pasal, tebal muka sudeh..sorok-sorok cepat..kikiki :D

visitme@FaTiN cOrNeR said...

hahaha..adei..juling rupanya..mat juling..kahkah..

nunui Joe said...

haha.. beraninya kamuu..
kalo sy org tgk2 trus sy blah. haha

suha said...

adeih..cite betol ke ni (^_^)

niena shopping2u said...

cite betull la nie heheh