Sunday, June 26, 2011

Anak pak arab.. kau memang comel !

-INI AUTO POST.. INSYAALLAH SAYA AKAN BALAS KOMEN ANDA ^.^-


Ni jugak kisah semalam.. saya ambik bas Nice.. bas tu memang selesa, untuk VIP katakan.. so harganya agak selesa gak la..

Tapi tu dulu.. layanan sekarang ni dah tak best, tak cam dulu lagi dah.. saya pilih bas tu sebab dalam tu leh online, ada plug.. tapi bila tanya kat 'pramugari'  tu dia kata rosak.. aish.. bayar mahal-mahal.. nyesal plak..

Kat depan saya tu ada pak arab.. ada baby kecik yang comel tapi kuat sangat nangis.. sekitar 6 bulan kot...? pantang betul saya kalau tengok baby ni.. geram nak picit-picit je, kalau dapat kat saya tu.. memang sah la hancur pipi dia..

Sepanjang perjalanan tu macam-macam cara pak arab tu buat.. hinggalah satu saat tu saya say hello kat dia.. masa tu dia toleh kat saya.. terus gelak.. ngan perasaan bangga nya saya senyum je bila semua orang dok pandang saya sebab dah buat baby tu gelak..

Ni gambar yang sempat saya curik.. padan muka dia..! sapa suh comel sangat kan..



14 comments:

angahIera said...

tembam pipi baby tue...tengok gmbr je dh geram nak picit2...hehehe

Syazwan said...

hehehe..comel..
dia nak berak ke tu ?

saya suka baby.
eisshhh..tak sabar plak nak kawin ;)

syrupmasin said...

haah..comel je..huhu :D

mumui said...

pp die... rase nk cubit je...hehe

nawal addina said...

nawal pon taleh tngok baby , geram !! hahaha XD

Kalamhati said...

hehe mmg comel!!!

Amirul Aqiim said...

tembamnye pipi bdak tu..
geram lak tgk.. huhu

beLLa said...

pakai pampers je? awwww~ haha

M Fizan said...

huhu..akak ley jadi mak angkat dia :D

mas saari said...

alalalalaa...syomelnyeeeeeeeee

z a z a said...

org arab mmg come. hihihi. nak cubit2 rase

Shuk_ArChie said...

besau nanti mesti hidung mancung.. O_O

Fahmi Mustakim said...

tak sejuk ke baby tu dalam bas pakai pampers je? huhuhu..rase macam nak pegang jugak baby tu :P

MEKAR said...

seksi nya babby tu. patut lakamu geraammm. tp dia memang comei