Friday, June 17, 2011

Apa khabar ye dia skang ni?

tetiba teringat kat kawan sekolah masa darjah satu dulu.. da lupa sape nama dia.. yang saya ingat  dia tu montel dan comel.. kiut sangat..

budak tu suka sangat ponteng sekolah.. sebenarnya dia tu budak kelas tumpangan, tak amik kisah sangat la kalau ponteng sekolah pun. nak dijadikan cerita ada kawan sekelas saya ni pun ponteng gak.. gi la umah si montel tu.. umah diorang dekat lebih kurang selang 5 rumah je..

diorang dok main kat pokok jambu.. bebudak biasa la, pepanjat.. lompat-lompat, main buai .. yang si kawan saya sorang lagi ni punya la dok buai si montel tu.. buai punya buai gedebuk jatuh.. dorang ni main atas tangki najis rupanya.. kedua-dua kawan saya tu jatuh le..

sampai masuk wad sebulan kot.. dah abis diorang ni bercuti.. masuk kelas, abis budak dok ejek diorang.. hehe, kawan saya yang sorang lagi tu dah jadik nurse pun.. masa jumpa dia baru-baru ni saya ada tanya dia.. "ada tak budak masuk wad sebab tenggelam lam tangki najis...?" hehehehe.. yang si montel tu.. ntah ler.. apa khabar dia sekarang ni ye ??

2 comments:

azam said...

ada hikmah tu.....hehehehe
boleh buat ubat penyakit kulit

Belog MTT said...

<----Jadi rindu kawan lama jugakk.. :(