Wednesday, June 15, 2011

Apa perasaan korang kalau ..?

Dipagi nan indah sebelum memulakan BW yang mesra ni saya nak tanya.. apakah kategori boss anda..?
  1. Garang tahap membunuh.
  2. Garang tahap biasa.
  3. Garang tahap normal.
  4. Sejuk-sejuk garang (serious).
  5. Langsung takde perasaan garang.
  6. Suka buat lawak antara benua.
Erm.. jika korang rasa boss anda tergolong dalam golongan 1,2,3,4 tu... cuba usha dia.. tapi jangan sampai dia perasan lak .. part yang saya suh korang perhatikan adalah masa dia amik gambar.. saksikan gaya-gaya atau aksi menggoda yang boleh meluruhkan iman seseorang..

Sebab saya dah tengok.. memang lawak gile, terkial-kial amik gambar sendiri sambil sengih-sengih (masa tu la korang nak tengok boss yang tak pernah senyum..) ada lak yang wat mimik muka, contohnya kembungkan pipi agar nampak cumel, amik gambar dari atas sambil luaskan mata.. muncungkan mulut agar nampak seksi..

Sungguh takku sangka.. rupanya orang yang siyes selalu amik gambar camni ye.. muehehehe, kalau boss baca saya mintak ampun, harap jangan lak boss kasi keja yang bertimbun.. muehehehehe, boss sangat comel bila menggayakan aksi itu.. serta kecomelan boss tu telah membuatkan usus perut saya geli di pagi nan ceria ini..

3 comments:

Cik Jari Tembam said...

hehe comelnye bos awak, bos saya tak garang tp dia gile camera! :D

Atiqah Wadiah said...

haha~cumelnyer incik boss pose sambil kembong2 pipi,muncung2 mulut..hehe :)

mas saari said...

boss kita tak garang langsung!
cool and steady je...kita suka!