Sunday, June 19, 2011

AYAH ,JASAMU ABADI DI HATI INI

Santai Bersama BEN ASHAARI

  • Sebenarnya saya tak mampu nak tulis apa-apa pasal dia.. sebab saya dibesarkan oleh seorang ibu.. cukup saya katakan ayah seorang yang mempunyai didikan agama.. saya cuma sempat belajar mengaji dengan dia..
  • Kalau tak ada abah, takkan mungkin saya dilahirkan di dunia ini.. Saya sayangkan abah..
  • Bagi saya, ibu merupakan bapa saya.. dia lah bapa yang paling saya sayang.. dari sekolah hingga kini, dialah sumber inspirasi saya. saya sakit.. saya sedih dan gembira.. dia sentiasa bersama saya.. dia sangat tabah dan wanita yang terhebat.. ! (maaf.. lari tajuk)

1 comment:

Nissa Jalaluddin said...

hai...kita dtg dr segmen abg ben...
setiap ujian yang Allah bagi pasti ada hikmah di sebaliknya kan. Tabah kan hati. InsyaAllah ganjaran menanti=)

btw, follow blog ini...kalau rajin jengukla saya ye..