Monday, June 13, 2011

Ayok! sapa buang anak ni !

Eee.. pembuangan bayi makin menjadi jadi skang ni !sakit hati.. geram! rasa cam nak marah je! aish.. lau la saya tau sapa yang buang bayi yang merata rata skang ni.. mau je saya karate dia, kasi potong kerat-kerat cam potong daging cincang tuh!..

Erk.. tapi kan.. tu yang kes kita dengar selalu la kan.. harini masuk je opis rasa cam bunyi bising je kat atas siling ni.. takkan nak panjat kot.. makin lama makin bunyi, hairan pun mula menaiki saya. Takleh jadik ni.. memula suka la bunyi tu, lelama ketensenan mula menguasi diri.. arghh !! sape buang anak kucing atas siling tempat aku keja ni ! sape insan yang tak bertanggungjawab tu? ke mak kucing tu sendiri..? kucing.. kucing.. gi la beranak tempat lain, apsal kat sini.. nak wat keja pun tak tenang.. dari tadi dengar baby tucing tu dok nangis je..

Ni ntah bila la gamaknye kucing tu nak gi dari sini.. erk.. ada sesapa yang leh tolong amik anak kucing tu tak? puhlease ...!!!!!!!!!!!

5 comments:

liyana said...

ayok..x taw..hehe

munirah said...

haha..ingat manusia mana la..rupenye kucing..

mas saari said...

ish...kucing ni takde tempat lain ke nak beranak! sian niena xleh buat kerja...hehehehe

shopping2u said...

he~~

Sunah Mohammad said...

kesiannya dia... huhuhuhu...akak panjatlah!