Saturday, June 4, 2011

Berbasikal .. bestnye..

Fuhh.. penat betul tapi best.. harini mengayuh basikal sejauh 40km.. baru je sampai rumah ni, hurm.. jauh gak tu.. Naik basikal ni best sangat selain dapat tengok persekitaran.. ni la rupa basikalku..
Jangan pandang rendah tau kat beskal ni.. berbasikal ni seronok.. selain dapat mengeluarkan peluh ianya dapat mengurangkan pencemaran alam sekitar.. lagi satu.. masa naik beskal tadi banyak benda yang saya jumpa kat tengah jalan tau..

Tapi rasanye kalau kat kem Terendak ni.. kalau orang yang duk rumah kat luar tu basah kuyup dulu baju keja kot nak sampai kem.. mana tidaknya.. jalan kat sini berbukit bukit..tadi nyaris pengsan.. dah 20 tahun saya tak pengsan ni.. huhu.. Pape pun majulah beskal untuk negara.. petrol makin mahal weh, tak lama lagi harga beskal ni pun akan naik gak..

2 comments:

iedaurora said...

mcm dah lupa cara nak naik beskal, lame sgt x naik ^_^

shopping2u said...

meh nk ajor... hehehe