Saturday, June 4, 2011

Berita yang paling sedih buat peminat Elang dan Melody..


sumber cik abg google..

Masa tido semalam duk rasa kecewa lagi.. apsal benda ni leh jadi? aishh tak puas hati.. rasa annoying sesangat! adeh.. apa dah kena ngan aku ni weh..ku pujuk hati ni.. adoi.. tetap takleh.. rasa dah fedup ni.. kalau cerita kat kawan pasal ni.. mesti dia pun tak puas hati gak.!

Udah le sebab cerita ni ketinggalan Seth Tan pujaan hati wanita tu.. makkkk.. dah takde mood nak tengok dah.. tensen!! korang nak tau amenda? takmo cakap.. sila ke SINI kalo nak tau apa yang buat saya rasa sedih sangat..

Tapi walau dapat tengok sekejap.. kita dapat pengajaran kat situ.. walau kita bercinta sejauh mana dalamnya cinta tu namun belum tentu kita  akan memilikinya, cinta sesama manusia takkan kekal.. cinta pada Allah adalah yang abadi..

Lagi.. jangan terlalu mudah menyerah tubuh pada lelaki kerana kita tak tahu benarkah itu jodoh kita.. dalam islam haram melakukan penzinaan.. okeh.. kalau tengok cerita tu, kita jangan layan je.. tapi hayati disebalik kisahnya..

Aish.. tapi tetap rasa tak puas hati!!!!! sapa pengarah tu? meh kita bako je..

4 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

suka lyan citer nora elena..best..yg asmara 2 tu sedih gak ending dia..tak dpt bersama akhirnye..yg cinta melody tu mmg x layan.. ;)

shopping2u said...

hehe.. tu la, nk layan nora elena tp apakan daya.. astro tu housemate yg punya.. bla da tgk ketagih ngan masa sndiri

tia @ Ini Kisah Tia said...

haa , tang pengajaran tu Tia sokong sangat2 . kan tak pasal2 dapat anak luar nikah ..

thanks sudi link to ;)

shopping2u said...

setuju :)