Thursday, June 9, 2011

Biarkan rice cooker berbicara..

tajuk cam ayat novel lak eh .. sape yang dok asrama? sape yang duk umah bujang ? sape yang ada rice cooker? eh .. kalau takde sila beli sendiri okeh..!

Ni nak kongsi sikit kisah kehidupan sebagai seorang pejuang .. , pejuang la sangat.. kitorang ni tak dibenarkan masak memasak lam rumah ni, al -maklum ler.. makanan dah tersedia.. tapi kekadang tu rasa tersangat lah boring makan yang dah disedia tu ..

.. disebabkan saya ni ada rice cooker.. so, ngan rice cooker tu kami leh wat macam macam.. saya la tukang masaknye .. cer tengok ni. .. best tak?



Ngan menda ni, goreng telur pun jalan.. erk tapi kan.. ada gak orang masak telur pakai iron tau! kalo korang rasa nak try .. boleh aje tapi jangan lak korang pakai rice cooker cap ayam.. kalo rosak takmo jamin tau!

2 comments:

EYFAalias said...

eyfa langsung xreti masak. ahaha. so, memang xguna benda2 ni. nnt nk amek class masak la :p

shopping2u said...

hehe..msk air pndai tx?