Thursday, June 30, 2011

Bila susah baru nak cari..?


Rasa pelik tak kalau orang yang tak pernah tanya khabar kita tetiba je call kita..? tanya khabar..? sihat ke? dah makan ke?

Isk.. jadi insan yang terlebih peramah plak. Saya dah tau, mesti nak mintak tolong pape ni.. sebab bukan sorang je yang camtu.. banyak lagi.. bukan nak buruksangka tapi dah paham sangat dah.

Sanggup call pukul 2-3 pagi.. isk.. gilo apo? nak tanya khabar orang pagi-pagi buta, kalau dok kat US ke, Morocco ke.. Bangladesh ke.. boleh tahan gak .. dah tu siap leh tanya.. "buat apa tu kawan..?" alahai.. soalan yang sangat lawak.. pepagi dah wat lawak.. saya pun jawab .. "tengah mandi ni ha.."

Tolonglah.. jangan la buat perangai buruk camtu.. masuk opis pagi-pagi dia call lagi, malas nak layan.. dia sms.. sempat balas dua hingga tiga kali.. lepas tu.. cam biasa.. "nak mintak tolong sikit.."

Huh.. dah masak sangat-sangat dah.. tektik tu dah lama orang lain pakai.. tektik lapok.. sebab tu kita ni kena berbuat baik pada siapa je.. tak kira la orang tu susah atau senang, sebab apa..? sendiri mau ingat ye..

8 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haha..betul tu,bila tny khabar je mmg dia nak minta tlg la tu.bab2 duit tu perkara biasa

Pojiekyra said...

da udang dsebalik mee
(bru ley on9 huhuhu)

arfah said...

buang karen je melayan orang macam tu..huhuhuhu

visitme@FaTiN cOrNeR said...

adeii..haha..lps tu bila dh senang jd kacang lupakn kulit..

ghab van hal said...

ahahaha...layankan aje cik niena...kekeke...

fa said...

sabar je la an..

Nasriq said...

ni la kawan yang bagus untuk di buat BBQ... huhu...

Ku Azhar said...

hehehe kwn yg call tu....yg tgh tergantung tu ke?