Thursday, June 16, 2011

bling-bling.. malu tapi mahu..

Isk.. takde apa-apa yang mau nyer, ni kisah semalam tau .. saje nak memenuhi ruangan entri . Saya ni memang pendiam ngan malu skit, tambah lagi kalau ngan lelaki.. malu lah nak cakap.. tak tau penyakit apa..

Semalam ,saya gi makan kat cafe kitorang.. pastu nampak sorang lelaki tu, saya panggil dia bling-bling yer !.. saya minat dia sejak zaman study lagi, dia tu senior saya tau.. tak sangka bila posting sini dapat satu tempat ngan dia. orang sebelah dia tanya.. saya balik kampung bulan lepas untuk bertunang ke..? isk.. pakcik tu, dia tanya lak depan orang tu.. saya cuma geleng pale je la..

Masa makan tu sempat lagi intai belakang dia ,yer la.. nak tengok muka tak nampak hihi tapi takde la tergedik-gedik, lau suka kat seseorang tu saya diam je sampai la perasaan suka tu hilang. dah selesai makan saya pun gi la cuci tangan.. ops !! dia pun keluar sama.. saya terus mengkontrol ayu.. hinggalah dia tegur.. "niena.." saya wat tak dengar.. malu seh nak tengok muka dia.. dia panggil lagi.. saya pun buat-buat tanya apa dia.. lalu dia cakap.. "ada nasik kat dagu awak.. hehehe.." isk !! malu yang tak terhingga.. muka jadik merah padam.. pastu dia sempat cakap .. "cam baby.. makan comot..hehehe.."

Saya pun terus pergi tanpa tengok muka dia.. nak tau apa nama dia ? rahsia.. sebab takde sapa pun yang tau ..skang ni ada artis pompuan nak kawin ngan artis laki kan? isk.. yer la, takkan pompuan nak kawin ngan pompuan kot ! gelaran artis tu sama cam saya dan nama bakal suami artis tu pun sama cam bling-bling tu.. aik.. cam ada jodoh jer !!!

bling-bling saya tu orang kata mukanya cam gambir gambit.. tapi rasanya beliau lagi ensem kot !! tapi tu sekadar minat je.. saya masih menanti putera hati yang sebenar-benarnye =.='

7 comments:

liyana said...

truskn menanti..hehe

fRaMe+LenSeS said...

waahhh.. sernoknya ingat ada peminat ni.. hehehe

shopping2u said...

hehe~mana ada org minat sy ni..=.="

miss inna said...

malunya bila dia tegur ada nasi kat dagu..malu smpai nak sorok muka bwh bantal..hahaha!^^
niena jd secret admire la nie kn..

shopping2u said...

nmpaknye cmtu la,msa study dlu ada gak dia ngurat tp sy jual mahal... hehehehe,ala minat je..bukan jatuh cinta =.='

Atiqah Wadiah said...

sedap sgt mkn smpy nasi pon kat dagu..hehe..jgn marah naaa

emieysandra said...

emiey pun pnah admire kt abg senior..tp xde jdoh, die kwin ng org len...so, awk pun cpt2 la mulakan lgkah pertama..mne tahu, mmg jodoh awk ng die ;)