Tuesday, June 7, 2011

Cik Anon kini bermaharajalela di Shout Box..

Korang jangan gelakkan saya lak.. siyes.. selama ni saya dok tengok je orang cakap cakap sal cik anon.. kemana pun ada cik anon, nak tanya orang malas.. karang kata jakun lak.. al kisah tersebut la kisah di satu kisah ni..

sebelum balik keja tadi sempat intai intai blog si abg ben tu.. erk.. tulis pasal anon.. hurm.. tak puas hati.. gi ke belog MTT ni.. blog yang diserang anon tu.. huhuhu.. tengok shout box.. huh.. ada  cik anon rupanya..

wat soalan sengal sket, tanya eyra apa anon tu.. pastu tak sempat dia balas baru terlintas.. anon, hurm.. hantu ke? hantu kak limah ke? takkan lah.. huh.. Anonyous.. la.. tu je ke? apsal tak terfikir.. isk.. lambat ..lambat..

cik anon ni.. kalau berani cakap la nama, kalau tak puas hati tu cakap la terus terang.. jangan main ciku cak lak..

2 comments:

LyA SaFaR said...

huhuh lya pon x suka cik anon...grr

shopping2u said...

sesungguhnya cik anon itu syok sendiri