Thursday, June 23, 2011

Dah polish hari ni?


Polish ibadah yang bakal menjadi perisai kita dalam kehidupan agar kita sentiasa berada di dalam perlindungan Allah SWT..

ihsan pacik google

10 comments:

azam said...

berkilat...keta saya blm lagi

Alya Esprézzo said...

cakk..hehe singgah lawat niena.. :)

gedek! said...

kos polish kereta atau polish kuku lagi mahal dari polish ibadah....

kan?

faisal apardi said...

kena sentiasa polish...kalau tak nnti berkarat...kalau dah berkarat susah nak kilatkan kembali...

waN Mohd Salim said...

fuh pinjam kereta sat .. nak pi dating la mak hehe

khunsuriyatit said...

keter??..x pernah polish pun...tu hubby nyer keje...:)

Zul Fattah said...

kita tak adew keta... budak lagi..huhu

NasZ said...

on the way..huhu..

MOHD NASER.com

SueZ said...

niena...sebgai manusia, hari 2 kena polish hati dan iman..huhuhu

http://suezdairy.blogspot.com

Syazwan said...

suka entry nie ;)..
nak budu cap gapo ?