Sunday, June 5, 2011

Ehem.. ramai jugak yang tak suka video klip tu eh..

Siyes.. artis pompuan tu saya tak pernah nampak tapi sejak tercetusnya revolusi pasal ni.. artis tu dah naik nama dah.. ramai rupanya yang tak suka pasal video tu..

Tapi kan.. tapi kan.. kalau kita tak suka? kenapa kita tetap letak video tu lam blog kita eh? urm.. kata tak suka.. siap kutuk lagi perilaku lucah lam video tu tapi kita tetap letak.. suka tengok eh? ke suka nak kasi orang tengok? kita cakap sal dosa .. bikin dosa orang yang tengok tu tapi kita dok letak gak.. mesti la orang tengok.. saya pun tengok.. adeh... takmo la .. (=.=) mata ni digunakan untuk melihat benda yang suci.. bukan benda macam tu..

Saya sedar, saya masih baru.. baru sebulan aktif dalam dunia ni tapi dah nak tegur orang.. eh, apa saya kisah.. kalau benda tu salah, kita kena tegur kan? kalau parents kita wat salah pun.. kita kena tegur dengan cara yang baik...

Kita menulis ni untuk apa.. untuk sampaikan benda yang baik atau sebaliknya.. takmo cakap lelabih.. nanti sampai surat saman lak.. jangan marah aaa...
**bersihkan blog kita dari  video seakan itu!

3 comments:

muslimbay.com said...

tu namanya nk up kan trafik je

SoutulMujahid said...

pasal apa ni ek? gak ngerti sih!

shopping2u said...

hehe..try cari2..mst jmpa