Sunday, June 12, 2011

Geli .. geli.. geli !.. ai tak suka.. !

Mungkin kekadang benda tu dia anggap gurauan atau sesaje je.. tapi bagi saya la kan.. !saya paling tak suka orang lelaki panggil macam tu.. siyes, sangat sangat tak suka..

Nak tau panggil apa? 'sayang'.. tak kisah la lau dia tu jadi pakwe sekalipun.. memang saya takkan benarkan, memang bunyi cam geli sesangat, tak tau nape.. bagi saya, orang yang layak panggil saya camtu hanya suami saya je.. orang lain.. SORRY.. walaupun tu sekadar dianggap joke je..

dan saya gak takkan panggil lelaki lain ngan nama tu, lau pakwe ngan makwe pun belum tentu dapat kawin sama kan.. nak simpan kata kata sayang tu untuk putera hati je.. takmo kat orang lain. selagi belum sah.. sebab kata kata tu bagi saya terlalu indah, bila dah kawin.. dah takde yang istimewa nak panggil sebab dah biasa panggil kat lelaki lain.. rugi je kan ?! ibarat kata kata tu dah takde dara lagi dah.. erk.. bole ke camtu?

5 comments:

p@kcikLie said...

yes, jangan keterlaluan dalam bergurau samapai panggil2 sayang..huh mmg tak seswai kan...lain la jd suami yg sah.

mas saari said...

hehehehe...ingatkan geli apa tadi!
Mas masa belum kawin panggil saya awak je...lepas kawin baru sayang abang!

Mama Amani said...

hehehe... dl sy cam tu gak, ms time duk tgh brutal bcinta, huh janggal tul nk pgl pakwe abg... hahaha... x reti...

Miss Ran said...

erk umpama takde dara tu cm tak best lak

tp siyes gelis

::Hanyll:: said...

saye xpanggil pakwe abang.dh jd suami baru panggil abang.dlu panggil syg.skrg suami saye panggil NORHANIL kat saye..hik3! aduhai~