Tuesday, June 14, 2011

Grr.. pepagi hati da sakit..

Penyakit hati ni paling bahaya ngan leh bawak penyakit yang lelain.. tapi, orang yang buat hati kita tu sakit takmo berubah ke.. erm, sebenarnya saya tak kisah sangat tapi kalau perangai dia terus camtu kat orang lain lak camne ?

Biasa la.. dalam opis saya ni ada peti ais, PA katakan.. lam peti ais tu selalu ada coklat (ajaran dari boss !) . Kalau orang nak jumpa bos mesti masuk opis saya dulu tak kira la nak mintak sign atau apa.. tapi yang saya sangat geram tu, dia suka wat opis ni cam umah dia..

Sesuka je dia amik coklat tu, banyak lak tu.. saya tak kisah lau dia nak makan tu, sebab benda yang ada kita kena kongsi la sesama kan tapi saya tak suka ngan sikap biadab dia tu.. sangat sangat tak senonoh..! ada ke masuk terus bukak peti ais pastu makan je.. sebab dia wat perangai camtu saya smash la cakap tu coklat boss, dia leh cakap "ala takpe.. aku ngan boss tu adik beradik.." geram tak ?

5 comments:

atiqah wadiah said...

saya pun pantang klu ada org x minx dulu b4 amik sumting..at least ckp lar nk..bkn kita x bg kan??papepon,chill ya :)

shopping2u said...

urm tu la... nmpak cam xde adab sopan kn.. nk wt camne,sabo je la

Semut Senyum said...

ye Cik Semut setuju tu... apa salahnya mntak izin dulu... buatnye bos tak halalkan,haaa sape nak menjawb tu.. kot2 jd mcm cite batu belah batu bertangkup ke... nyesal seumur hidup... =) buat Cik Mawar, sabar je lah...

Adzriel @ Liza AB said...

dia ingat rumah dia kot

mas saari said...

memang muka tak malu tu!