Sunday, July 10, 2011

grrrr.. sapa nak rasa? sile ke sini..

Huh.. harini ada gak orang nak rase tapak kasut saiz 6 yang tebal nih..


sape mangsa ke 18 untuk hari ni?


SAYA TAK SUKA ADA ORANG YANG SAKITKAN HATI BONDA SAYA !!!

8 comments:

Sunah Sakura said...

kalo ade yang sakitkan hati saya, nak gak kak niena bagi dia makan kasut... err..

maya anis said...

kah...ganasnyer...kalu tu roti coklat nk jugak rase kihkih

ABU said...

tak nak eh..hahaha

azam said...

adus.....garangnye....

kambing sihat...hehehe....
takut kena tapak kasut je....hahaha

alif haris said...

uik nape kak ? sape yg sakitkan hati bonda akak ??

syrupmasin said...

errr..asal nih kak..hepuk je org macam tuh kak..senang :D

cik najihah said...

hai kak niena...
nak buat kunjungan balas jugak kat sini :)

MEKAR said...

apa dia buat samapai sakit hati gini?