Sunday, June 19, 2011

Harini mungkin tak dapat nak update blog sekerap yang mungkin..

Malasnya nak keluar, tapi terpaksa sebab nak beli hadiah untuk ketua kampung lama kami..

saya dah diberi tanggungjawab untuk beli senaskah Al-Quran, sejadah dan telekung .. bekas ketua kampung kami tu nak pencen ..jadi saya sebagai AJK agama kat kampung ni kena la cari semua tu..

hurm.. kalau jumpa putu bambu nak beli lah.. teringin nak makan.. semalam masa BW jumpa kat blog sorang blogger tu.. mencabar keimanan betul! dah la tak ada makanan ,dengan masa sendiri bertukar jadi lapa..

teringin pulak nak makan burger mc'D tu.. pastu nak makan kari kambing, nak makan nasi kerabu.. hurm... =.= ... tengah lapar ni, semua benda nak dibedalnya.. 


nampak sedap pulak ayam ni

12 comments:

Syazwan said...

semalam makan mcD kat Pakson..
best..double cheese burger and apple pie..
huhuhuhu//

Syazwan said...

baru study..apft.
hehe.panji.

niena shopping2u said...

grrr... tlg jgn ckp!! huh..sgt2 jeles...
nk gi carik skang jugak

Syazwan said...

hahahah..g McD!!..
belanja sekali..

syrupmasin said...

haha..comel ayam tuh :D

Ain Nadiah said...

comelnya ayam tu..he3

Kalamhati said...

hehe sume nak makan ek..=p!

mas saari said...

amboi semua nak tu...hehehehe

ibnubaba_04 said...

haha..macho giler ayam tu

uLan said...

pasang la shoutbox balik sayang :-)

skemaituehot said...

tu la...psg shoutbox balik miss niena...tp ayam nieh xley makan.huhuhu

skemaituehot said...

sementara tunggu syer follow dulu lah niena....penjual online ek?