Thursday, June 16, 2011

Hebat sangat ke Ben Ashaari ??

Lebih kurang bulan February rasanya.. ada orang msg kat inbox FB saya.. saya copy paste eh;

kanak-kanak itu: salam kak.. saya nak baju ni dotdotdot..
saya: ok.. nak saiz apa?
kanak-kanak itu: saiz nye camne kak?
saya: adik pakai baju biasa saiz apa?
kanak-kanak itu: ntah.. saya main tibai jer.. badan saya lebih kurang Ben Ashaari..
Saya: erk.. artis mana lak tu? tak popular pun.. (lam ati, chaitt.. mamat tu lagi.. tak abis-abis Ben Ashaari..)
Kanak-kanak itu: akak ada blog kan? dia top la kak.
Saya: akak tak kenal la..(sebenarnya masa tu kenal je..)

Pastu ada la dua hingga tiga orang yang ngaku badan ala-ala Ben Ashaari bila nak beli baju ngan saya.. hingga la harini, seorang lagi kanak-kanak tapi dia tak ngaku badan dia cam Ben Ashaari.. tapi ngaku kecik sikit dari Ben Ashaari..

Kanak-kanak itu: saya nak yang ni kak , saiz XL . boleh ?
Saya: ok, nanti akak tnya dia (pakzue).. InsyaAllah..
Kanak-kanak itu: yup . akak . saiz XL ni besar x? saya nye saiz bdn ni kecik ckit dri Abang Ben Ashaari . akak rasa muat tak dgn saiz XL? sy ni berisi skit .
Saya: hahaha.. kalaka la..minat Ben Ashaari sampai leh ckp camtu ea.mana la akak penah jumpa dia. erm.. muat kot.. biasa pkai baju saiz XL ke?

Tu la perbualan saya ngan mereka.. hehe.. sampai nak beli baju pun kaitkan nama Ben Ashaari.. bukan nak tau pasal blog aje.. anak sedara saya pun cakap nanti nak badan ketak-ketak camtu.. hebat betul idola setiap blogger tu kan.. =.='

5 comments:

azam said...

sukalah......suka²

HAFIZAL said...

hehehe...kira ramai lah tu peminatnya...dah mcm artis plak...buatblog pun jd glamor

BEN ASHAARI said...

erk.. cita betul ke ni ?

shopping2u said...

OMAK.. ben Ahsaari komen.. heheh.. citer betul ler hehehehe

nini said...

hahahaha...dah tak pakai dah s ke m ke l ke...saiz ben ashaari terus dia sebut...haha =D