Thursday, June 23, 2011

Hijau bukan BLUE..

Alangkah indahnya hidup ni kalau bangun je pagi.. dapat hirup udara segar... dikelilingi kehijauan yang memukau..

Saya suka sangat pada kehijauan, indah sangat hijau tu.. mewarnai alam tanpa segan.. kan? teringat saya waktu latihan kawad, terasa nak pengsan je.. tapi jurulatih suruh pandang pokok hijau kat depan.. terus tak jadi nak pengsan.. hijau dan alam saling melengkapi..

Kalau balik kampung, saya suka tengok kehijaun di sekeliling tapi mata ni sakit je bila tengok bukit yang hampir musnah dek pembangunan..

Kalau lepas saya kat bandar, saya memang takleh lah.. lenguh.. sejam je pun rasa macam nak pengsan tapi kalau lepas saya berjalan dalam hutan, memang tu hobi saya lah.. 


-yang mana satu memberikan ketenangan?-

16 comments:

waN Mohd Salim said...

waaaaa nomber 1 tu ps suke

Ums Niza said...

hijau memberi ketenangan suka sangat...

MiSs ChUbBy ChEeK said...

mestilah kehijauan memebri ktenangan..daun2 tu beri kita udara fresh jer...tambha kalau waktu pagi...nyaman...

Anum said...

nice blog
salam perkenalan
follow me back
thanks

miss inna said...

inna dr kecik lagi suka warna hijau. hijau nie memang bg ketenangan! and i love it..^^

Fathiah Hamim said...

tengok laut tenangg. tengok utan pun tenangg. :D

msredcheesecake said...

Tentu la pic 1 tu lebih menenangkan....susah nak jumpa kat sini...

mas saari said...

tenang sangat!
suka permandangan hijau..

cik pulau said...

err.. suka hijau kalau tengok sawah padi..
tenang..

suka biru kalau tengok awan..rasa peace..

err.. tapi warna paveret purple.. hahaha

beautiful_rose said...

bila tengok hijau,terasa tenang dan damai kan.sejuk je mata memandang...

Kalamhati said...

hijau menenangkan dan menyejukkan mata..=)

Syazwan said...

NOMBOR SATU!!

selendang merah said...

hijau memberi ketenangan..hehe..^-^

arfah said...

I loves GREEN!! hari2x jalan tengok kehijauan alam sebelum ke sekolah!! :)

♥ Princess ♥ said...

kita serupaaaaaaaaa

suha said...

cik suha gila hijau (^_^)