Saturday, June 25, 2011

Huh.. malam ni mungkin tertewas...

Masa perjalanan ke sini banyak cerita menarik yang nak dikongsikan.. (cehh.. cam la jauh sangat Melaka ngan KL ni..) tak kira gak.. korang kena baca esok !! (satu paksaan ni)

Ni.. mata dah tak tertahan, mengantuk yang amat sangat.. penat, dah 3 malam tak dapat tidur.. semalam ada on call... ni tak tahu lah, kalau ada on call.. berkejor le kita  ke Melaka tu ye yob..!!

Dah 4 hari tak dapat jenguk blog sahabat yang lain.. mampu membalas komen je..

Mata ni dah jadik ikan masin dah.. celik dalam pejam, erk.. camne tu? ntah.. dah mamai sangat dah ni...


-malam ni tertewas .. kena tidur awal gamaknye-

12 comments:

Sunah Sakura said...

errr... ikan masin? tak dapat nak kaitkan... =.=

hehehe...rehat la dear..

syrupmasin said...

haha..sian akak..mate dah jadi ikan masin :D

♥ Elin ♥ said...

yer lah tunggu esok eh..pi tido dulu.

Syazwan said...

tidur-tidur..
tidur pas isyak ye ;)

Ums Niza said...

teruk sangat tu ikan masin...mengapa ndak jadi panda je...lagi comel...:)

nawal addina said...

get ur rest ;)

TeAqArH said...

tdo la kak niena syg..^_^

Titisan Hujan said...

akak dk kt melaka ea??

leh la hang out sm nt
eheheheh

miss inna said...

tidor awal,bgn pn awal pg juga esok akk...^^

Dar li na said...

gud nite kak...ikan masin? kalau goreng pon sedap..

M Fizan said...

sabor jer lar..huhu

bumbleB said...

haha cane tu mcm ikan masin? btw sy dh follow, klau sudi follow lah blk ;)