Thursday, June 16, 2011

Isteri curang.. dituduh suami mencabul anak tiri..

Erm.. apa nak jadik.. ada kenalan saya ni.. nama dan semuanya dirahsiakan ,saya cakap ni bukan nak memalukan dia. tapi sebagai pengajaran buat kita semua.. 

Kisahnye camni, kenalan saya ni teruna.. kawin ngan janda yang ada anak dara, janda tu takde la lawa sangat tapi kerja dia ni propesnel la.. perlu ada sikap yang baik sebab dia merupakan contoh pada masyarakat. dah lama mereka kawin bini dia wat hal, curang ngan laki lain. yang kenalan saya ni cam lembu kena cucuk idung.. takut sangat ngan bini tak tau la nape.. orang kata cam kena guna-guna..

Ada satu hari tu kecurangan si bini tu terkantoi.. termasuk la ada masalah harta benda sikit mereka pun gadoh besar.. bini dia gi wat report polis cakap kenalan saya tu dah mencabul anak dara dia.. sedangkan takde pun.. kesian kenalan saya tu, dah sebulan dok penjara sampai nak kena buang keja..

Erm.. harap-harap betina tu dapat balasan.. (ops.. terkasar sikit.. tapi dia tak layak dipanggil wanita atau perempuan ).. siyes.. sangat kasihankan kenalan saya tu.. moga-moga dia terselamat dari pertuduhan tu..


tengok kat SINI kalau nak tahu apa itu FITNAH serta hukum menyebarkan FITNAH..

3 comments:

Atiqah Wadiah said...

sanggup dia fitnah suami dia sndr..

HAFIZAL said...

kuang hajau tu...bangsat tu bini dia...

HAFIZAL said...

alamak sensitif sikit plak tadi...hehehe...sori yerk tuan umah..opssss tuan blog