Monday, June 20, 2011

Jarang kita tengok ..

Bila singgah di blog sahabat yang lain, mesti kita dah dapat bajet sama ada blog tu milik perempuan atau lelaki..

Tapi perasan tak..? jarang kita tengok blog milik lelaki di tepek gambar-gambar awek nya dan selalu kita tengok blog awek cun dipenuhi gambar milik pakwe nya..

Kalau ada pun mungkin sebab dipaksa oleh awek dia (secara tak rela).. atau mungkin awek dia pun ada blog jugak atau.. blog itu dikendali oleh aweknya.. kalo tak letak, awek nya akan merajuk mengikut tempoh tertentu.. erk.. kalo salah sila jangan marah.. ini cuma andaian.. TATA..


14 comments:

Sunah Sakura said...

hehehe... ade gak nampak blog lelaki yang ade gambo aweksss dia~ :D

mas saari said...

ada jugaklah yg pernah Mas jumpa...tapi tak taulah dipaksa rela ke tak! hehehehehe

niena shopping2u said...

hehe.. sbb tu org ckp "jarang kita tgk"
pernah je jmpa tpi xbanyak

alif haris said...

haha .. sy tak letak gmba awek sbb awek pn tak der .. hahah :D

syrupmasin said...

haha..ini cuma andaian :D

misspurple said...

haha iyela..si awek pon letak pic balak dia sbb balak dia suka dtg blok dia..kunk x letak tacink la..hahah :)

Jer ... said...

haha , nice entry , ada betulnye jugak :)

arfah said...

oo..begitu ek...hihihi tak perasan dan tak pernah terfikir pun...heee

Syazwan said...

kat blog saya ada tak ?

Nasriq said...

berpada pada la kalau nak letak pun... macam la kita seorang je yang ada...

Raja Syakirah said...

ahahahahaaa. dulu ada sekarang tak lagi
=P

btw, u army kan? JLJ ke??

Raja Syakirah said...

sebab my dad JLJ jugak..
JLJ kan autommitve engineering.
heee
lagi pon I dok PD
budak JLJ yang bersepah kat sini
=)

niena shopping2u said...

hehe ye lah :)

MEKAR said...

blog budak pempuan selalu berlebih2 dlm meletak gambar di blog. tak kira letak gambar pakwe atau gambar promosi diri sendiri. huhu