Wednesday, June 22, 2011

Jawapan: Maksud di sebalik gambar itu

Merujuk pada entri INI.. Maksud di sebalik gambar itu adalah :

Walaupun berlainan warna, crayon itu tetap digunakan untuk tujuan yang sama, melukis dan mewarna..


Kita dilahirkan dimuka bumi ini dengan pelbagai warna kulit.. (bangsa) tapi.. apa tujuan kita hidup di muka bumi ini? tujuan yang sama.. bersenang-senang di muka bumi ini dan beribadat pada-Nya..


Bangsa tidak membezakan kita.. crayon itu tinggal di dalam kotak yang sama, bererti di bumi yang sama..
jawapan yang lebih kurang tepat adalah
sila hantar Nama, Alamat, No Hp ke email saya:

..USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN..
tidur dulu

10 comments:

nurAMALLINA said...

Terima kasih :) Yahuuu!

Sunah Sakura said...

wahhhhhhhhhh~ terlepas........... T_T

syrupmasin said...

laaaa..ye ke..

diana said...

hadiah nya crayon kan??
heheheh

kotak bulat said...

tahniah amalinna.. :)

alif ismail said...

lah...dah ade pemenang ke??? kejap sgt lah... baru je nak join..huhuhu

melepas....

soBs3...

M Fizan said...

tahniah amallina :)

ABU said...

oooo....mcm tu...paham sudah..
btw, tak blh tido ni...

Cik Rose Cute said...

Selamat Pagi! terjah sini dan follow anda..

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

nurAMALLINA said...

eh yeke? saya email dua2. ada sg dengan xde sg. xpelahh, hee..terima kasih bnyak2 tau :)