Sunday, June 19, 2011

Jika lelaki berpimpin tangan dengan lelaki..



Kalau pompuan berpimpin tangan atau berjalan berpeluk seperti di atas dengan perempuan nampak biasa je kan? (melainkan spesis nya ke arah kejantanan) nampak cam cumel lagi.. kiut jer.. tapi kalau lelaki? erk.. mula la fikir bukan-bukan kan..?

Cam ganjil la pulak.. kalau tengok laki pimpin tangan sama mereka, lelaki itu akan nampak tak macho.. sekaligus menampakkan kepoyoannya..

pernah nampak tak mereka bermesra berpimpin tangan ..? biasanya lelaki sebegini tergolong dari jejaka yang nampak macho.. cam lelaki melayu terakhir gitu..

dan.. bila pompuan yang nampak mereka yang macho begitu berpimpinan tangan.. maka, kaum pompuan akan cakap.. "hensem nya, kalau la akau dapat dia.. aku akan sempurnakan dia jadik lelaki sejati..." termasuk lah orang yang menaip ni..


camana pun, berpimpin tangan dengan bukan muhrim tetap haram walaupun anda normal.. sesapa yang tengah baca entri ni sambil berpegang tangan sama ada untuk menunjukkan kenormalan anda, sila lepaskan..  SEKIAN (-.-)

13 comments:

nuhara said...

:) comel jer

Noh Kodiang said...

pergh...terkezut den...ingat kata kat den tadik...hahahha.
den lelaki sejati ok..

suha said...

hehehe jom kita pimpin tgn (^_^)

diana said...

bangladesh tempat akak selalu lintas jalan sambil pimpin tangan..geli tengok!

jaya jr said...

kecik-kecik pon tak buat..lagi laa bile da besor..nak title sejati punye pasal..haha

uLan said...

hehe best betuL... singgah ya niena :-)

yatie Awang said...

tak baik ada pandangan yg bukan2 haha..

syrupmasin said...

wuahaha..bangla relax je pegang tangan laki dgn laki :D

cinonex coreyan said...

cinonex biasa jea tgk..tapi bukan org mesia la..org indon potong tandan sawit,hehe..macam diorg dekat indon lelaki pgang2 tangn ni dah memang biasa..tapi dekat mesia ni faham2 sendri la..peace :)

Abang Stalker said...

tetbe rs nk pgg tgn papa. :)

sergeant keroro said...

haha, laki dengan member geli lah nak pegang tangan :P

ABU said...

hahaha gelak aku baca entry ni..tp bangla suka jalan pegang tangan.. pelik kan..hahah

Just MyBlog said...

ih geli kalo cowok ma cowok kayak gitu