Thursday, June 9, 2011

kecik kecik dah gatai eh.. biasa ni !


Amboi amboi.. gatai nye dia.. kecik kecik pun gatai yer.. ni la budak zaman skang ni.. ADVANCE ! anak sedara saya yang umo 3 tu.. pantang nampak pompuan kejanye nak swittt swit je.. masa dia umo setaun lebih, kakak tengok dia tenung katalog AVON.. nampak dari jauh.. kejap dia cium, kejap kejap cium.. rupanya dia dok cium gambar pompuan seksi.. haish..

Tu la nak cakap.. dari kecik la kanak kanak ni perlu di asuh dengan sempurna, jangan tunjuk majalah bukan bukan kat diorang ni, sebaliknya tunjuk la buku buku yang baik.. bagi dengar nasyid ke, sebab diorang ni suka mengikut ngikut..

2 comments:

Sunah Mohammad said...

erk! betul tu kak... patut didik yang baik2 dari kecik lagi.. kalo kecik2 pun da nampak benda bukan2, alamatnya besar nanti jadi bukan2.. huhuhu... moga dijauhkan..

shopping2u said...

moga kte smua dpt zuriat yg bebaik :)kan..kan