Friday, June 17, 2011

Kembar siam ada di jalanan..

Masa tengah drive ferrari kesayangan hitam semalam.. saya ada nampak sepasang kembar siam memandu depan.. kepala mereka melekat.. tetiba saya rasa bersyukur.. ALHAMDULILLAH.. Allah SWT bagi anak kepada ibu saya semuanya sempurna.. termasuk saya..

Kembar siam tu memandu ngan sangat lembab! laksana si siput sedut yang tengah nazak.. hangin mula memasuki ke dalam badan.. akhirnya saya berjaya melintas mereka..

Kembar siam itu hanya memandang saya ngan pandangan yang menjengkelkan.. huh... lam hati saya berkata, "jeles ar tu tengok aku naik ferrari hitam !" tapi disebaliknya saya tetap berdoa agar kembar siam itu sentiasa selamat sejahtera..

pstttt: kembar siam yang dimaksudkan oleh saya tu pasangan kekasih.. diorang leh plak main lekat-lekat kepala.. romantik sangat la konon!

1 comment:

MEKAR said...

hehe..kembar siam melekat ya. sabor aje le.

pst:
bak kata salleh yaacob " i follow "