Wednesday, June 15, 2011

Kenapa orang selalu kaitkan terkejut dengan beruk?

Sebenarnya kan.. sampai skang ni saya masih tak paham.. kenapa bila terkejut je, orang akan kaitkan dengan beruk? apa spesel nye beruk pada kita ?


Ntah.. yang pastinya saya takmo jadi perangai macam beruk .. tau kan? beruk memang suka makan bersepah, sebab tu dah sememangnya sikap si beruk.. pas makan sampah tu dia akan buang merata-rata.. sebab dia takde akal ngan fikiran.. tapi ada setengah orang kat sini perangainya agak mirip ngan si beruk.. BOLEH TAK LAU MAKAN TU SILA BUANG SAMPAH DI TEMPAT YANG BETUL ?? NI KAT RAGA MOTOR SAYA JUGAK KAMU BUANG !! KALAU NAK MEMBUANG LEH LAK CARI TEMPAT YANG BETUL !! erk.. tapi kan.. kalau membuang lam raga motor sapa nak cuci. huhuhuhu..

2 comments:

αкмα нαℓεε∂α said...

haha.speccless terus bace entry nie.thumbs up =)
sebab maybe beruk selalu wat muke terkejut dye yang tah ape,ape tu kowt

namn said...

haha. a'ah kan. terfikir gak knp terkjut slalu dikaitkan dgn beruk.