Wednesday, June 15, 2011

Kenapa orang selalu kaitkan terkejut dengan beruk?

Sebenarnya kan.. sampai skang ni saya masih tak paham.. kenapa bila terkejut je, orang akan kaitkan dengan beruk? apa spesel nye beruk pada kita ?


Ntah.. yang pastinya saya takmo jadi perangai macam beruk .. tau kan? beruk memang suka makan bersepah, sebab tu dah sememangnya sikap si beruk.. pas makan sampah tu dia akan buang merata-rata.. sebab dia takde akal ngan fikiran.. tapi ada setengah orang kat sini perangainya agak mirip ngan si beruk.. BOLEH TAK LAU MAKAN TU SILA BUANG SAMPAH DI TEMPAT YANG BETUL ?? NI KAT RAGA MOTOR SAYA JUGAK KAMU BUANG !! KALAU NAK MEMBUANG LEH LAK CARI TEMPAT YANG BETUL !! erk.. tapi kan.. kalau membuang lam raga motor sapa nak cuci. huhuhuhu..


BARU SAYA PAHAM KENAPA ORANG SELALU TERKEJUT DAN KAITKAN DENGAN BERUK.. SILA TENGOK SINI..

3 comments:

muhamad hanif said...

ni mesti kes tak penah tengok beruk trkejut..rugi tauu..

mizzkechique said...

seb bek mtr saya xde raga..haha

Semut Senyum said...

manusia yang masih berperangai macam berut.. macam mana negara nak maju... ye dak?