Sunday, June 26, 2011

Kisah semalam.. ada hantu.. eee, ngeri!

-INI AUTO POST.. INSYAALLAH SAYA AKAN BALAS KOMEN ANDA ^.^-

Ni kisah semalam.. kan sambut birthday anak buah ni.. anak buah saya ni memang sangat manja sesangat.. bila tanya dia nak adiah apa, macam-macam dia cakap... nak tu la, nak ni la... pelampang mau?

Kakak buat kat luar rumah.. lebik kurang jaran 200 meter ada pokok pisang.. anak buah saya yang kecik tu jerit-jerit panggil papa dia, katanya ada hantu.. lebih kurang jam 9mlm kot masa tu..

Mata saya ni dah tak tahan.. kecoh gak la masa tu. biasanya benda yang camtu saya ni sibuk je nak menyibukkan diri.. tapi tak larat, terus carik bantal.. pagi ni, Danial masuk bilik saya..

Dia cerita pasal hantu semalam.. saya layankan je la.. sebok dia dok bercerita. Nak tau hantu apa yang dia nampak semalam? hantu manusia yang tengah beromen, eeee... buruk betul la perangai, kalau nak beromen pegi la carik port yang best sikit.. ni bawah pokok pisang gak ko carik.. tak pepasal si akif kena sampuk..

Memang patut pun kena panggil hantu.. ntah pape je bebudak zaman sekarang ni, dah kecik pandai nak bercinta.. kalau mengandung ? buang je baby tu.. erm.. zaman dah maju katakan.. 


9 comments:

Shuk_ArChie said...

Tu le Hantu pon sakarang takut dok bawah pokok pisang... manusia pon dah banyak teruk macam hantu... huhu XD

Mrs.Yie said...

ish..risau tengok budak2 remaja bercinta zaman serba moden ni..

Pojiekyra said...

hmmmm tue la budak zaman skg nie..sumew maju..akai pon maju..maju tang lain

khunsuriyatit said...

macam2 hantu ada ye

iyan shazlind said...

tajuk entry..igtkan hantu betul..rupanya manusia berperangai hantu rupanya..hehehe

syrupmasin said...

perghh..gile terukk

visitme@FaTiN cOrNeR said...

la..ingt hantu pokok pisang tadi..haha..

dasyat lg dari hantu rupanya..

m&m's said...

pokok pisang jek yang mampu..hotel x mampu. hahaha. teruk!

sergeant keroro said...

dashyat2.

*geleng kepala*