Saturday, June 18, 2011

Maaf.. orang sebegini terus ku UNFOLLOW..

FOLLOW dan dan UNFOLLOW ni tajuk lapuk sebenarnya tapi tak kira ar nak buat jugak.. tak tahu nak buat apa.. tengok incik sifu buat semua blogger diam je.. dah lebih 5 jam ni takde.. kemana beliau menghilang ..? hurmm.. ada sesapa tau dia kemana?

Sebenarnya.. nak cakap satu benda ni.. cuma lahir dari hati yang kecil, sebenarnya sebelum nak cakap ni dah banyak kali fikir takut ada yang terasa.. minta maaf ye penunggu gua !!

Jika ada orang datang kemari padaku dan follow, insyaAllah saya akan follow kembali.. yang penting blog itu tidak mengandungi unsur-unsur lucah ,terlibat dengan jenayah mahupun penyimbahan asid.. kerana itu sangat penting sebab takmo dashboard ku dikotori.. jika dashboard ku dikotori saya akan ke sana dan tidak semena-mena akan terus UNFOLLOW tanpa notis..

yang saya nak bukan follower yang ramai.. tapi, pembaca yang ramai ..semakin hari berada di sini buat saya makin faham. bukan follower tu tak penting, saya hargai semua follower saya tapi ..jangan fikir follower yang ramai kita sudah hebat ..

nak tau kenapa saya buat entri ni? sebab ada sorang hamba Allah yang berkali-kali datang ke sini mintak di follow.. huhu.. sekian terima kasihh..

10 comments:

kotak bulat said...

siap mintk difollow.. uu...jelesnya.. hehehe... follower ramai..reader tak ramai..xbest gak kan..

fiQ'Ra said...

tu lah..mcm tak best ja kan..mnx d follow.. mcm2 ragam

Syuxer said...

follower ramai xde guna kalau dorang tak selalu singgah kan..:)

Khairil said...

peminat setia kut?..haha

MG said...

huhu.. lumrah alam...

nurul nadia nasir said...

perghh siap mintak di folo hehe

Hamba Ilahi said...

blogger memang suka tambah follower.
tapi ada yang tak cari follower tau..

Cik Ezy said...

baek ade pembace yg setia dr follower yg ramai..
:)

♥ Princess ♥ said...

dont judge a blog by its followers

suha said...

tolong follow cik suha gak *merayu*

hehehe (^_^)