Tuesday, June 28, 2011

Maaf.. saya terpaksa tinggalkan awak..

Bukan saya tak kenang jasa awak Fahrin.. saya sangat sayangkan awak.. demi Allah.. bukan saya sengaja nak buang awak.. saya takde niat pun wak..

Saya ingat susah senang saya bersama awak.. tiga tahun, tiga tahun awak sentiasa menyokong saya.. saya berdiri bersama awak.. awak sangat-sangat hebat.. sejak dari kita berada di zaman latihan lagi... saya jaga awak betul-betul.. awak ingat tak? kawan-kawan yang lain semua dah bertukar ganti.. tapi.. saya tetap setia ngan awak..

Saya tak kisah orang dok kutuk awak.. saya terima, biarlah orang nak kata apa.. janji saya ngan awak bahagia, saya tak dapat nak lupa peristiwa INI.. saya takmo salahkan awak.. mungkin masa tu saya jugak yang salah... takpe, kalau awak nak salahkan saya jugak... silakan.. disebabkan itulah.. saya berfikir sampai pengsan sebelum mencari pasangan yang lain..

Kini.. saya dah ada teman baru.. saya harap, awak berbahagia di tempat baru.. kalau ikutkan hati, nak je saya frame awak.. tapi kos untuk letak awak dalam frame terlalu mahal.. maaf sayang... SELAMAT TINGGAL..


Interprem gambar FAHRIN jap..

TADAAAAA

Siyes.. saya sayang kasut ni...  tengok la tapak tu, dah rabak... hehe,  saya sayang kasut ni.. sebab banyak bagi jasa kat saya.. 3 taun saya bela dia.. kalau mak saya tengok kasut ni.. konpem dia nangis.. uhuk...

22 comments:

Cik Ezy said...

isk.. saspen je bace..
rupenye kisah kasot..
kekeke

al_hakim said...

hukhuk..ni betul ke perasaan ni?kih2

miss inna said...

akk nie buat gempak la..ingtkan clash dgn incik Fahrin..rupa-rupanya dgn kasut..haha!

Andrik McVean said...

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

Siti Arfah said...

Hehe . Cian fahrin. kui3. Cian kasut itu juga

angahIera said...

sis minat fahrin erk??hehehe...

angahiera da tag sis utk GA

http://angahiera87.blogspot.com/2011/06/jom-join-giveaway-gadis-desa.html

Mrs.Yie said...

kasut rupanya..hihi :)

d'HeLL said...

haha...cian kasut..
kem salam kt fahrin tu...hehehe

fa said...

laa.. hehehe... suspen je an.. ingat an betul2.. sekali? haa.. ambil kau~ ngee ;D

liyana said...

dgn pnuh perasaan..haha

M Fizan said...

haha..memang saya berdiri bersama awak (kasut)..kui2.. lawak lar ^_^

mas saari said...

suka buat suspen ek??
nampaknya kena cari kasut yg baru lah..

azam said...

untung lah fahrin camni.....
nasibku sepasang kasut

TeAqArH said...

hahahaa...nyaris2 da igt fahrin..hehhee..
upenye kasut yang byk berjasa..^_^

Syuxer said...

hahahah kisah kasut rupanya..:)..suspen betul

nawal addina said...

huh ! ingatkan ape laa tadi -.-

Atiqah Wadiah said...

haha~igtkan spe..gelak guling2 ^.^

puanbee said...

alorh panjang nya madah sbb kasut je hehe

sergeant keroro said...

bubye kasut, hehe XD

Syazwan said...

hai..
nama saya fahrin.

biar fahrin tlong belikan ek..
kesian dia..ololololollollo..heheh.

saiazuan said...

hahah.. kna nyanyi lgu perpisahan ni..hhe


check out my new header, on #Transformers3 mood~
http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html :D

suha said...

3 taun?memang setia (^_^)