Sunday, June 12, 2011

Makan tuala wanita ?

Huh.. tak senonoh betul la.. ! tuala wanita pun dimakannye.. kalo dia tibai benda lain tu tak heran la jugak.. pelik betul tikus zaman skang ni yer!

tadi pagi ,kemas bilik jap.. satu almari tu saya selerakkan.. pastu kan ..huh! patut la hilang, rupanya dimakannye benda tu.. hampeh betul.. buruk betul selera tikus tu.. pastu tengok stok megi.. ya Rabbi ! dimakan jugak.. nak wat camana.. da memang dia tu tikus . takleh nak kata apa la kan..

Nasib baik la tak kena virus kencing tikus lau tak parah gak.. hurm, rasa cam ngantok jer. tapi kena tahan mata ni !kalo tak malam ni takleh nak tido cam semalam.. BERTAHAN.. BERTAHAN !!

4 comments:

YAYA AZURA said...

erkk..ingatkan ape td..tikus tu bantai je..ape yg boleh digigit dia batai semua ..

suha said...

bagus!penternak tikus yg brjaya (^_^)
mcm umah cik suha kt kmpung la..geram tol!rase nak tgkap je tikus,pastu makan..yum3 hehe

nohoho =) said...

huhu...tikus semua benda dia makan
JOM REVIEW 2DAYBLOGGER DAN MENANGI WANG TUNAI
TERDIAM PENYOKONG KELANTAN
HATI-HATI DENGAN SCAMMERS
FOLLOWER KE-100
TEMURAMAH BERSAMA PENGASAS BLOG
PREMIER LEAGUE TEAM OF THE DECADE

mas saari said...

tikus lapar tu...hehehehe