Monday, June 27, 2011

Mataku kini sudah bengkak..

ERm.. dari pagi tadi sampai sekarang mata saya ni duk bengkak je.. isk.. ! senjata ni memang bahaya... sekali mengalir terus wat mata kita ni bengkak.. apa lagi kalau bukan air mata..



Saya bukan apa, risau kat mama tu.. InsyaAllah dia takde pape, mungkin dia tertinggal handphone kot.. kalau ikutkan hati nak je suruh kem kat sana gi tengok mak kat umah.. tapi takmo lah, karang orang cakap salah guna kuasa lak..

Saya sayang sangat kat mama.. hanya dia je yang saya ada, ye lah.. adik beradik saya dah kawin.. saya ngan mak je yang lum kawin.. erk.. mak? huhu.. ntah pape je..

Rindu sangat.. rasa cam nak balik kampung skang jugak tapi.. cuti dibekukan sampai raya ni.. uhuk..! sadisss betul.. oho.. berkaitan dengan gambar bogel siti tadi kan.. tak sangka jadi perhatian.. post tadi tu memang saya tak wat promosi.. trafik? toksah cakap.. ngalahkan saya ikut segmen BA...

Ni belajar ngan sifu gak.. hehehee, tajuk panas.. tapi betul la.. tu gambar Siti yang ngan berbogel kan..? seksi kan dia.. huhuhu

7 comments:

Ku Azhar said...

ha ah..seksi sngt ! :D

Cik Ezy said...

xmo nanges2..
=)

Bui Idzra Ryn said...

sabarlh ye..kalau ada berita tu cpt2 gi tu kita org k

Anum said...

jgn sedey2 ok

::blog anak jawer:: said...

insyaALLAH semua ok...

-Yok mampir diluk = ”gua” wanita...

ani said...

as salam..bersabar k, moga semua kembali seperti biasa

MEKAR said...

Sentiasa doakan keselamatan dia. insyaAllah