Sunday, June 12, 2011

Menyayat hati ... cam nak nangis je ..

Raye lambat lagi kan? hurm.. tetiba teringat iklan ni.. cuba search kat youtube.. urm.. sedih tengok iklan ni.. iklan ni menunjukkan kemesraan dan kasih sayang seorang bapa terhadap anaknye..  tak pernah saya rasa macam tu.. macam mana bermesra dengan seorang ayah.. belaian seorang ayah.. saya tak dapat bayangkan camne.. tapi syukur, saya masih ada seorang ibu yang sangat sayangkan saya..



Kepada sesapa yang masih ada ayah di sini.. atau rapat ngan ayah tu.. hargailah dia.. sebab tak semua orang dapat ngan apa yang anda rasa tu..

5 comments:

Sunah Mohammad said...

suke gak iklan ni dulu... huhuhu... sayu je kann... iklan2 petronas memang mantap semua!

eh, header baruuuu~~~ lawa dah blog ni! hehehe...

Tea said...

suka sgt iklan ni.. burunngg ape? hiii..

Hafizzi Aziz said...

mana shout akak!
apit x jumpa nie.

amirah ahadar said...

errmm,,bykkn bersabar..alfatihah untuk ayah :)

shopping2u said...

ayah sy msh ada sbnrnye..erm