Tuesday, June 14, 2011

Misteri kasut terasa sejuk akhirnya terungkai jua..

Suatu ketika dulu.. kira kira 11 tahun sudah, masa tu saya form 1.. zaman tengah kiut lagi, masa tu Nora Elena tak muncul lagi.. Seth Tan pun masih jadik model underwear lagi tau..

Memula nak cerita pasal ni rasa cam malu tapi lantak la.. biar la orang nak pikir saya ni apa pun hehe.. nak tau tak.. dulu ada 2 kasut sekolah, zaman nerd lagi ..pakai la kasut spark yang areoclass.. dalam kasut tu ada lapisan hijau yang tebal.. sampai mengamuk kat ma nak pakai kasut tu.. yang lagi satu pallas..

Lam seminggu saya pakai dua kasut.. nak dijadikan cerita saya ni memang jarang la cuci kasut spark tu.. sebab dah masuk tengah tingkatan 1, da tak nerd lagi dah.. satu hari tu kasut pallas tu kotor, saya pun pakai la kasut spark tu.. pelik, rasa cam sejuk sejuk sikit tapi best.. esok nye saya pakai lagi.. tetap rasa sejuk sejuk lagi tapi tak cam semalam..

Tiga minggu lepastu saya pun baru la cuci kasut tu..sebab da tak pakai kan, bila bukak kasut tu.. Ya Allah.. tekejut! ada katak kering .. rupanya yang rasa sejuk tu katak yang lam keadaan nazak.. kesiannya kat katak tu.. adehhh !!


13 comments:

kamal "Özil" haziq said...

HAHAHAHAHA!
katak tu mati mest sebab stokin..

Jahidih Saili said...

wahaha..kesian si katok oh katok..mati katok..
mujurlah haiwan yg ada dalam tu katak, kalau benda lain,ha...

Sunah Mohammad said...

erkkkkkkkkkkkkk! geliiiiiiiiiiiiiii!

shopping2u said...

hehe.. nak wat camne, da jadik !!! heheheheheh

safiera zamri said...

eee..gelinye..saye paling geli katak..mesti rase lembut2 je kan..haishhhh

Red said...

sengal! haha XD

syufaa said...

hihihi..
dlu time skolah kan..
katak suka masuk dlm kasut!
pastu tiap pagi kne campak dlu kasut supaya katak kua dlu..
hahaha!

shopping2u said...

haha.. katak tu rasa lembut 2 je.. sib baik dia tak geget kaki !

shopping2u said...

a'ah, katak mmg suka berkurung lam kasut pun/.. lps hari tu tobat da,lau pakai kasut msti kena ketuk2 dlu hehe

Atiqah Wadiah said...

apa prasaan awk time tau katak nazak lam tuh??sy plg geli katak..eeiiii

shopping2u said...

kihkih..msa ni rasa sesangat teruja ngan kehadiran beliau tu.. nasib bek tak pengsan

suha said...

kematian katak disebabkan oleh bau kaki adalah lebih sadis dan tragis serta ngeris berbanding digelek tayar kereta...

semoga beliau tenang disana



hahahahaha kejadian yg brlaku sgt kelakar okeh!(^_^)

shopping2u said...

muehehehe.. stokin tu sgt power kot sunah !