Wednesday, June 15, 2011

Muka ku yang gelap tetiba putih melepak... rasianya?

Nak tau tak, tadi kan.. kan.. kan.. masa nak approve comment dari kawan-kawan seperjuangan kan.. tetiba kuar camnih..


Masa tu nak tau apa perasaan ? sila tanya belog MTT sebab dia dah kena camni ..tapi saya wat muka rilek lagi, saya try bukak blog yang lagi satu.. jadi camni gak..


Masa tu baru la saya paham kenapa orang kaitkan terkejut dengan beruk.. TERKEJUT BERUK.. air mata mula nak mengalir.. tahan dulu, dalam hati ni.. SOB..SOB.. apa salahku wahai blogspot ! tapi iman di dada masih kuat, ikutkan hati nak je kol mak, nak report kat dia tapi mak mana la tau blogspot tu amenda kan.. 

Pastu baru teringat.. terbaca comment dari LULU kat belog MTT ..dia penah kena, rupanya kena verify email je, tapi saya heran.. tiap hari saya bukak email, apa salah saya? apa salah blog saya? apa dosa kami ? tapi saya tak kisah.. dia cuma bergurau sekejap saje.. jadi.. ! kepada sesapa yang jadik camni.. jangan panik..! verify dulu email anda.. kalau anda wat benda lain mungkin segalanya akan hilang lam sekelip mata ! ohooo.. saya sangat sayangkan entri-entri saya sebab sampai satu tahap saya tak tido malam tau ngak !!

Jadi wahai blogspot.. jangan bergurau senda begini.. nanti banyak air mata yang akan mengaklir.. tu lah kenapa muka saya yang hitam ni tetiba jadik putih melepak, sampai suma orang tekejut tengok muka saya.. tapi hanya sejenak saje, skang dah kembali ke sedia kala.. tapi 'kenaling' masih ada.. sesapa nak jadik putih.. sila ajak incik blogspot bergurau senda dengan anda..

10 comments:

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

kenapa ye jadi macam ni..??

Fadzmie Mohamad said...

Memang sape-sape yang tak pernah verify email lagi akan kena macam ni. So bile dah verify ni, maybe lepas ni dah takde dah kot benda macam ni. Jangan risau. :)

mas saari said...

huhuhuhuu...ingat apa tadi!
kalau kena kat Mas dah pengsan 14 hari dah!

Miss Ran said...

hahaha sabo jelah

mmg putih

Ly_Tulip said...

erk! kena ati2 la ni..okay,kalo kne nt nk cool je la..heheh

Rahmah Ram Ram said...

heheh..dengar tajuk aje dah saspen...bila dah baca barula faham..hehehe kalaulah saya terkena macam tu......alamatlah...memang saya AMUK!! hehehe..

Mr.Bun and Mrs.Gem said...

pernah kena macam ji. nasib baik now dah oke . =)

angahIera said...

xnaklah jadi kat saya...syg kat entry2

shopping2u said...

urm..tu la,bikin gempak jer incik blogspot ni

Mama Amani said...

hehehe.... hebatnya tajuk tu...