Saturday, June 11, 2011

Nak untung ke nak bagi pengajaran?


Ni dia kisah filem yang memang tengah hot hot skang ni... katanya dalam sehari tayang dah cecah juta juta.. bukan riban riban lagi tau.. dengar citer pengarah tu nak kena saman.. tu lah, sebelum nak tayang tu tak mintak kebenaran dari pihak tertentu dulu.. kan dah naik angin semua..

Tapi takpe.. memasing dah kaut untung kan, apa kata bayar je saman ngan duit keuntungan tu .Sebenarnya pembikinan filem tu untuk apa..? untuk pengajaran atau keuntungan semata mata? tapi kita takleh tuduh melulu, nak syak buruk pun takleh.. bebudak yang tengok iklan tu pun da tau sebut.. anak sedara saya yang umo 3 taun tu da pandai sebut.. "lu langsi.. lu mati" hummm.. kalau tak tengok kat panggung pun dalam iklan kan ada..

Hurm ..pendek kata lam dunia ni kalau nak buat apa pun kena perhatikan sekeliling dulu. camtu gak ngan blog ni, kalau nak cedok entri orang tu sila la kredit kan sikit.. penat orang tu tulih tau..! jangan lak pasni kita dengar ada blogger kena saman lak yer!

3 comments:

sergeant keroro said...

setuju!! jom join krew keroro, bloglist tu XD

shopping2u said...

:)

Papa Mifz said...

budak2 mmg mudah ikut apa yg dorang dgr or tgk...