Monday, June 13, 2011

Nuffnang.. terima kasih..

Erm.. semalam, tersenyum simpul sampai ke buku lali kaki.. sebelum tido saje je wat peramah ngan incik NUFFNANG pujaan hati ramai ni.. tak sangka, dapat BE.. urm.. nak kata banyak tu takde la cam cik epal kita tu tapi.. leh la sikit sikit untuk wat beli susu anak tekak ni dan membeli sekilo epal untuk dimakan bersama cik epal..


terutama sekali terima kasih sangat buat pihak nuffnang.. pada kawan kawan yang berkunjung ke blog cap ayam ni tak lupa gak.. saya sedih.. terharu.. rasa cam nak nangis jer.. insyaAllah.. saya akan terus berusaha dengan lebih baik.. erm, sebenarnya saya berblogging ni bukan sebab wang ye.. tapi sebab minat saya untuk menulis.. ni adalah satu bonus bagi saya.. terima kasih semua !!

tak lupa wat sahabat saya cik Ulan.. dia banyak bagi tips pada saya, orangnya tak sombong dan sangat peramah.. dan tak lupa gak wat penghulu kampung pisang berangan.. jom kita berangan angan lagi =.='

8 comments:

Salwani Zolkpli said...

ape ni?xphm la..huhu

selendang merah said...

taniah semoga di murahkan rezeki..

el-janna said...

wah. alhamdulillah~ dapat juge ye^^

Sharif Dez said...

Banyak juga tu. Tahniah.

blog sharifdez

shopping2u said...

hehe...alhamdulillah, !syukur pda tuhan..

suha said...

auwwwww banyk..belanje cik suha skrg gak (^_^)

shopping2u said...

heheh.. biasa2 je cik suha oii

Atiqah Wadiah said...

nk epal skit bley??hehe