Monday, June 6, 2011

Patut la kau dinamakan monyet..

Balik keja tadi rasa hangin yang agak teramat sangat.. huh ! makanan ku diserang monyet liar lagi.. aish.. camana la dia leh masuk lam rumah ni? apa ilmu yang cik monyet tu pakai eh?

Lau dia habiskan makanan tu suma takpe, ni wat sepah.. membazir tau tak? rasa nak sangat nak amik dia kasik ceramah, tapi .. pepaham jer la.. tak sempat nak ceramah kot..karang.. ha, dah la monyet kat sini gatai semua, tau nak sakat orang pompuan je.. korang tengok la makanan saya ni..


Pastu tengok lak.. haish.. leh bergurau senda lak !!


NAKAL LA AWAK NI MONYET !!!

2 comments:

Opah Kentang said...

pandai dye makan biskut ye :)

shopping2u said...

monyet kt sini mmg pandai sumanya.. ngurat pompuan pn pandai tau.. gatai tak gatai